سلام ابجی ها معاینه شدم حتی ی سانتم باز نبودم

۴ پاسخ

حتمذ وقت زایمانت نشده ولی باز بپرس دهانه رحم باز نشه بچه بیاد تو تنگاه سز میکنن

ورزش کن خاکشیر بخور خیلی تاثیر داره پیاده روی کن

خخخخ مثل منی دیروز رفتم انتظار داشتم بگه دوسانتی حداقل
گفت بسته و محکمی

سلام عزیزم
حالا باید چیکار کنی ؟

سوال های مرتبط

مامان 💙مهراد💙 مامان 💙مهراد💙 روزهای ابتدایی تولد