آها بسلامتی عزیزم
جنسیت و بهت نگفت
عزیزم رفتی سنو انومالی؟
ممنونم ایشالا من تاریخ ۹ تیر گفته برم برای سنو آنومالی
بسلامتی عزیزم ایشالا بچه ات سالم باشه
این سنو رو باید حتما انجام بدی خیلی مهمه
اره عزیزم
فداتشم گلم❣️
سنو جنسیت رفتی
سونو آنومالی رو هم گرفتی
سونو دادی مشکلی نداشتی
استراحت کن شکمت داره جا باز میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.