۲ پاسخ

مایع استریلشو عوض کردی؟ یا همون قبلیه؟
من یه بار برای دخترم عوض کرده بودم بوی اون مایعه حالشو بد میکرد اوغ میزد ...بعضی بچه ها هم از خود پلاستیکه به مرور بدشون میاد حالت تهوع میگیرن

شاید پستونک بو میده
قشنگ بشور بعد بهش بده

سوال های مرتبط