۵ پاسخ

من پدیا بست دادم،کولیف دادم شربت کامی کالم دادم دکتر امپرازول داده و شربت دمپریدون،یه شربت بیبی سد هم از داروخونه گرفتم ولی دکتر گفت تا سه چهارماهگی تحمل کن خوب میشه

من دخترم همچی امتحان کردم این شربت عالی بود براش کاش زودتر پیداش میکردم

تصویر

فقط اینفاکول

گرمیچر بگیر از داروخانه بهش بده
دم به دقه‌ میگوزه

من گیریمیچر خریدم

سوال های مرتبط