من پدیا بست دادم،کولیف دادم شربت کامی کالم دادم دکتر امپرازول داده و شربت دمپریدون،یه شربت بیبی سد هم از داروخونه گرفتم ولی دکتر گفت تا سه چهارماهگی تحمل کن خوب میشه
من دخترم همچی امتحان کردم این شربت عالی بود براش کاش زودتر پیداش میکردم
فقط اینفاکول
گرمیچر بگیر از داروخانه بهش بده
دم به دقه میگوزه
من گیریمیچر خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.