یک ساعت زیر دلم و کمرم درد گرفته
مثل پریودی
خطرناکه ؟؟

۲ پاسخ

به پهلوی چپ دراز بکشید، اگه دردتون اروم نشد و خدایی نکرده ابریزش یا لکه بینی داشتید برید زایشگاه. به حرکات بچه هم دقت کنید.
این مدل دردها هم میتونه طبیعی باشه هم غیرطبیعی باشه

شیاف استفاده نمیکنین؟

سوال های مرتبط

مامان محمدجونم مامان محمدجونم هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو ممد🐥 مامان جوجو ممد🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بِركه🪷 مامان بِركه🪷 هفته بیست‌وهشتم بارداری