تو هفته شما ۱۱ خوبه زیر ۹ باشه بلید مراعات کنی و البته بالای ۱۴
از من اول ۸.۵ بود بعد شد ۹.۲ بعد شد یازده و خورده با خوردن مایعات فراوااااااان ولی بعد که خوب شد دیگه به اون اندازه اب نخوردم روز ۱۶ لیوان اب میخوردم همش تو دسشویی بودم الانم انقددد استرس دارم اب دورش چی شده ایا کم شده باز یا نه چون هوا هم گرمه هر چی اب میخوری انگار فایده نداره
دلستر بخور،من آنقدر خوردم کیسه آبم زیاد شد ترکید
آخراش خیلی رومخه من که چهل هفته بودم گریه می کردم به دکتر می گفتم سزارینم کن بره خسته شدم از بس فکر کردم مدفوع نخوره بند ناف دور گردنش نپیچه
هندونه بخور عزیزم تو هوای گرم میچسبه به به نینی رو هم کپلی میکنه😍
نرماله
ولی یکم هندونه بخور
برعکس برامن خیلی داره زیاد میشه
آب و خرما بخور عزیزم
آب کله پاچه عالیه برای آب دور بچه
خب اگه خیلی کم شده زایمان کنین. نمیشه؟ حالا مال من هی زیاد میشد
مایعات زیاد بخور
الان که دیگه آخرایی
استرس چرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.