۵ پاسخ

پسر منم سه روره همین طوره اسهال استفراغ
روانی شدمه

برا اسهال این چند دارو بدید خیلی خوبه
اول نبات داغ یکمم توش عرق نعنا ک اگ دل‌درد داشت خوابش کنه عالیه این
موز و پودر سنجد و کته ماست و اینام ک خوبه

دختر من اب خیلی میخوره اما اون مایعاتات ک دارو هست نمیخوره استرس گرفتم بستری نشه حال عمومیش خوبه اما

پسر منم چهار روزه تعداد دفعاتش کم شده ولی هنوز آب خالیه

دخترمنم همیجوریه امروز ۳روزه یکم اسهالش کم شده ولی خوب خوب نشده

سوال های مرتبط