خانما میز بالایی قشنگه یا پایینی؟؟؟گرد یا مستطیل

تصویر
۹ پاسخ

پایینی خیلی قشنگه

پایینی

بالایی عاشقش شدم چند قیمتاشون

بالایی عزیزم همه معمار ها و دیزاینر ها میگن اگه میز مستطیل هسصندلی های دایره ای خیلی شیک. نشون میده خونه رو

بالایی

پایه هاش اینطوریه کاربردی نیستا
میزی بگیر که پایه ی معمولی داشته باشه.
بالایی ولی روشنتر بهتره

من عزیزم میخواستم اینطوری بگیرم فروشنده گفت خوب نیست اینطوری موقع نشستن پا داخل خوب نمی مونه

پایینی.

بالایی.

سوال های مرتبط