تجربه‌ از ختنه بگین

۴ پاسخ

پسر من به روش حلقه ختنه شد فقط چند ساعت اول که میخواست دستشویی کنه اذیت بود بعدش دیگه زیاد درد نداشت

من دکتر ارولوژی بردم
فقط سه چهار ساعت اول خیلی بی قراری میکرد
بعد اون دیگه اصلاااا دردی نداشت
فقط کرم ها و پانسمان هاشو تند تند عوض میکردم

منم هنوز ختنه نکردم😔😔

برا من شب اول به شدت سخت بود بچم بی تابی میکرد ختنه اشم سنتی بود وقتی جیش میکرد درد داشت و سوزش فردا پس فرداش خیلی بهتر شد باندشم همون روز دوم باز شد دیگم نبستم فقط هردفه که میشستمش بعد از دو روز پماد میزدم یکی براش غفونت نکردن بود یکیش برا خوب شدن زخمش

سوال های مرتبط

مامان مامان بچه‌هام مامان مامان بچه‌هام ۲ سالگی