یه عدسی خوشمزه بهم یاد میدین؟؟

۱۱ پاسخ

پیازسرخ کن یه قاشق رب تفت بده عدس وبریز وباآب بذاربپزه یدونه سیب زمینی درشت پوست بگیر درسته بندازداخل قابلمه وقتی قشنگ عدس وسیب زمینی پخت باگوشکوب بکوب سیب زمینی وداخل قابلمه خیلی خوشمزه میشه

گوشت و پیاز تفت میدم ادویه و رب میزنم بعدم عدس و آب‌جوش و کلم
داخل زودپز ملایم بپزه و جابیوفته

عدس خیس میکنم چند ساعتی
بعد
پیاز و سیر تفت میدم
ادویه میزنم
رب آرد سبوس دار و آب قاطی میکنم ی قاشق آرد
لعاب میده عدس میریزم
سیب زمینی هم سالم
بعد ک یکم پخت از عدس یکم با سیب زمینی میکوبم میریزم تو ش
خیلی لعاب در خوب میشه

الهیییی حالا درست کردی گلم🤣😂

حتما تو عدسی از دارچین استفاده کن عالی میشی بعلاوه آبلیمو

من عدس رو با آب و چند حبه سیر می‌زارم بپزه خوب .
بعد تویه یه ظرف یکم روغن میریزم بعد یه قاشق آرد سبوس دار تفت میدم وبعد زرد چوبه و یه مقدار تره ی کوهی خشک میریزم توش وبعد که تفت دادم یه کوچولو میریزم تو عدسی ها بعد یکم میکوبمش و همش میزنم نمک هم به مقدار دلخواه میزنم اینجوری میخوریم معمولا

من عدس رو میپزم با آب و ادویه بعد پیاز و سیب زمینی درسته رو پوست میگیرم میندازم باهاش بپزه بعدکه کامل پخت پیاز و سیب زمینی رو درمیارم میکوبمش بعد تو آب عدس میریزم نیم ساعت بعد پخته

ما دو تا دستور عدسی داریم یکی وقتی عدسی خاستم بپزم سیب بزرگ می‌زارم داخل وقتی پخت بعد بهش میکنم داخلش
بعد پیاز و ادویه جات باسیر رنده میکنم میریزم دااهل عدسی تا جا بیفته لعاب داره خیلی خوشمزه میشه

یکی دیگه هم وقتی عدسی گذاشتم بپزه
ادویه جات میزنم با قارا محلی با آب آردیکم ک پخت سیرداغ بهش میزنم سیراغمم روغن با تره کوهی اینم عالی میشه

داخل دیگ خیلی خوب میشه

من چرا با شماها فرق میکنه عدسیم، اول عوسو میشورم میریزم توی دیگ زود پز بعد ک پخت براش پیاز داغ درست میکنم بعد درشو میبندم جا بیوفته اماده س

عدس ریز میخرم از کوروش از این بسته بندی ها مارک آذوقه

پیاز رو تفت میدم نمک و فلفل زردچوبه میزنم عدس خیس شده رو اضافه میکنم
میمونه و جا میفته و کلی لعابدار میشه

ما سیب زمینی و رب نمیریزیم توی عدسی

سوال های مرتبط

مامان هدی و مهدیه مامان هدی و مهدیه ۶ سالگی
مامان نیکا مامان نیکا ۵ سالگی