۱۷ پاسخ

عزیزم بهداشت ا ز خودش نمیگ ک من خودم کارمند بهداشتم .وقتی قد و وزن گرفته میشه وارد سیستم میشه سامانه خودش میگ ک قد ووزن بچه تو چه رنج هست .لاغر .طبیعی .اضافه وزن .حتی اگ ۲۰۰ گرم هم زیاد باشه تو نمودار میزنه اضافه وزن اونام طبق سیستم بهت گفتن

بهداشت گوه زیاد میخوره ی بارم به پسر من گفت قدش کمه فرداش بردم دکتر خود پسرم گفت قدش خوبه

اونایه عده بلانسب گاااون هیچی بارشون نیست نسخه هم میپیچن .توبارداریم ماهای اخررفتم بهداشت سونووازمایشاموکه دیدن انقدرمنوترسوندن نفهماکه ازاسترسی که بهم واردکردن فشارم بالارف همون باعث لکه بینی واخرش زایمان زودترازموعدم شد

نه خوبه دکتر دختر من گفت یک‌سالگی باید ده کیلو به بالا باشن

عالیههه

تو یکسالگی ثزن بتید ۳برابر وزن تولد باشه شاید اینو محاسبه کردن

خب طبق وزن تولد حساب میکنن رو نموداره یا ن
دختر من وزنش8700بود تو یکسالگی فکر میکردم کمه گفت نه نرماله 8/5تا 10 نرماله

لاغر ک نیست ولی زیادم نیست نرماله

اضافه وزن بنظرمن از۱۳کیلو به بالاس چون واقعا پسرمن ۱۱کیلوه معمولیه چاق نیست

کجاش زیادپسرمن قد۷۷وزن ۱۱کیلو بود بازم من میگم کمه لاغره

عزیزم چیز خاصی میدین قدش ماشاالله بلنده

کاملا نرماله کجاش زیاده ایده ال بهداشت بچه سو تغذیه ایه

سلام عزیزم ما یه گروه داریم مامانایی که نی نی همسن خودتون دارن و همچنین خانمای باردار داخلش فعالیت دارن اینجا همدیگه رو راهنمایی میکنن تو هر موضوعی میتونید با حضورتون گروهمون رو کامل تر کنید
هم تو اپ بله هم واتساپ داریم هرکدوم خواستین میتونید پیام بدین که عضو بشین
۰۹۰۳۵۳۰۳۲۱۱

منم پسرمو بردم گفتن وزنش بالاست بهش کم غذا بده گفت ۲ هفته دیگ بیار نبردم واکسن ی سالگیش زدنی بازم گفتن پسرم وزن ۱۰۹۰۰بود ولی من میگم لاغره

وزن نه ماهگیش چند یودع حضور ذهن دارسن ؟ نه وزنش خوبه اونقد بالا نیست ک

والا پسر من ۱۰ بود گفت وزنش زیاده😂

ماشالله قد بلنده❤️

سوال های مرتبط