۱۰ پاسخ

ماشاالله چه دختر نازیه

من با خوردن هرچی ویتامین بازم خورد و خمیرم

منم همینم تمام استخوان پاهام و پادرد گرفتم

مکمل بخور و ورزشو شروع کن

البته من ورزش هم شروع کردم چون احساس میکردم بدنم به شدت خشک شده

منم دقیقا همینجوری بودم شبا از درد زانو پام خوابم نمیبرد
اول سلکسیب خوردم بعد رفتم طب سوزنی واسه زانوهام دردش یک سوم شد

کلیسیم و ویتامینd بخور خوب میشی

من که شیر نمیدم اره دارم تازه بهتر شدم ولی با یکم فشار باز درد برمیگرده مخصوصا انگشت دست و استخون پام

من که نابودم فقطم شیر خودمو میدم
دکترم میگه غذاخور بشه بهتر میشی
داااغونم

مسکن بخور الان رو بعد نهار حتما ویتامین د بخور

سوال های مرتبط