عایا دخملم شبیه خودمه🤣🤣

تصویر
۲۲ پاسخ

ن گلم

ن نیس

آره شبیه

ارهههههه

اوخی چه جوجه اس🐣

اره خیلی شبیه

اصلا.

اره خیلی

اصلا.

کپی خودته

ماشالله خدا حفظتون کنه برای هم 😍بله خیلی شبیه👌

نه با عرض معذرت دخترتون خیلییی خوشگل‌تره🤣😍خدا حفظش کنه

دماغتو میخوام😅😅

وای چ نازید شما خدا حفظتون کنه

اره خیلی

هر دو خوشگلید ولی نه

خیلیییییییی دماغتون

خیلی

تقریبا

کپی توه

خداحافظش کنه دخملی

نه😂

سوال های مرتبط

مامان آتنا مامان آتنا ۲ سالگی
مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 ۲ سالگی
مامان 🐥دوقلوها مامان 🐥دوقلوها ۲ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۳ سالگی