خداروشکر نینیم به دنیا اومد ولی بخاطر ریه اش رفت دستگاه

۹ پاسخ

مبارکه عزیزم بسلامتی
من اخرین بار دیدم که تو هفته ۳۸ بودی
چیشد زایمان کردی میشه بگی
من خودمم ۱ سانت باز ام ولی فعلا خبری نیست همه کار میکنم

چند هفته زایمان کردین؟ امپول بتا نزده بودی

نگران نباش دختر منم دو روز دستگاه بود بخاطر ریه ولی الان خوبه خداروشکر

بسلامتی مبارک باشه عزیزم

چند هفته ت بود ؟
الهی خدا برات حفظش کنه مبارکت باشه عزیزم

خدا رو شکر عزیزم
خدا حفظش کنه
قدمش پر خیر و برکت باشه برات
ایشالا زودتر مرخص میشه

مبارکه عزیزم وزنش خوب بود ؟

جان جان مبارک باشه چرا دستگاه اخه چند هفته دنیا اوند امپول نزده بودی چرا نی نی ها اکثرا میرن دستگاه اخه

امپول بتا هم زده بودی!؟

سوال های مرتبط

مامان شکوفه آلو مامان شکوفه آلو ۱۰ ماهگی