سلام خانما این کپسول برای اسهالی خوبه یان

تصویر
۳ پاسخ

این برای اسهال عالیه عالی . اما توی کودکان نمی‌دونم مجازه یا ن

آره عزیزم عالیه این
واسه خودت میخوای مصرف کنی یا کوچولو داری؟

بستگی داره اسهالت چطور باشه
عفونی یا غیر عفونی...
ولی تو بارداری باید با نظر پزشک دارو مصرف کنی

سوال های مرتبط

مامان برگ گل مامان برگ گل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ثمره عشقمون💙👣 مامان ثمره عشقمون💙👣 ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه الهی💙 مامان معجزه الهی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کارن و کایان🧿 مامان کارن و کایان🧿 ۲ ماهگی