یکی از این کپسول ها باز کن یک بریز رو یه قاشق ماست بده بخوره
نعنا و نبات بجوشون بش بده دو سه بار
سلام اگه قرص میخوره یه لوپرامید یا شربتشوبدین خیلی خوبه
میخوره
میگم شاید بخاطر همین بارداریم باشه چون شیر خودمو نیخوره
یعنی هر چی بهش بگی دادم بهش اصلا هیچ فایده ایی نکرده از بس اسهال کامل سوخته دیونه کرده منو
اگ بالای ۳ سال هست یه قرص کوتوریماکسازول بردار نصف کن تو آب هل کن بده بخوره آبی رو آتیشه هر ۸ ساعت بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.