۷ پاسخ

یکی از این کپسول ها باز کن یک بریز رو یه قاشق ماست بده بخوره

نعنا و نبات بجوشون بش بده دو سه بار

سلام اگه قرص میخوره یه لوپرامید یا شربتشوبدین خیلی خوبه

میخوره

میگم شاید بخاطر همین بارداریم باشه چون شیر خودمو نیخوره

یعنی هر چی بهش بگی دادم بهش اصلا هیچ فایده ایی نکرده از بس اسهال کامل سوخته دیونه کرده منو

اگ بالای ۳ سال هست یه قرص کوتوریماکسازول بردار نصف کن تو آب هل کن بده بخوره آبی رو آتیشه هر ۸ ساعت بده

سوال های مرتبط

مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم🫀😘 مامان تو دلیم🫀😘 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته دوازدهم بارداری
مامان سما مامان سما هفته بیست‌ونهم بارداری