۱۵ پاسخ

بزار تا دوسال بخوره گناه داره

خوداااا چقددخملت ناناسه ماشاالله 🥹💜😻

عزیزم یه سوال چطور هم شیر خشک خورد هم شیر خودت پسر من شیشع خورد دیگه سینه نگرفت

منم دوتاشون میدادم ولی بعد یک‌سالگی شیر خشک و ندادم شبا قبل خواب بهش شیر پاستوریزه میدم شبا انقد شیر میخواد فقط منتظرم واکسن بزنم بعد از شیر بگیرمش

ببین بزار این تابستون بگذره اول پاییز بگیرش . گناه داره گرمه عادت داره ب شیر . ۲ سالشم هنوز نشده ک .
بنظر من اول از شیر خودت بگیرش

من دارم کم کم شیر خودمو کم میکنم تو خواب بهش میدم هفته آینده فقط شیرخشک از شیرخودم قطع کامل چون غذا کم میخوره دکتر گفت یکیش قطع کنم

من بچه اولمو تا ۳سالگی شیر خشک دادم بعدشم شیر گاو

زود نیس از الان بگیری

هیچوقت دوتارو ازش نگیر گناهه یچه هلاک میشه..
ولی الان نگیر بزار هوا خنک بشه بعد

من الان از شیر خودم گرفتم خیلی راحت بود اذیت نشد خودمم راحت شدم واقعا
دوسالگی هم از شیر خشک میگیرم انشالله

بستگی ب خودت داره ک چقد اذیتی ولی بنظرم بزار بعد از واکسن ۱۸ ماهگیش
من دخترمو اول از شیر خودم گرفتم بعد شیر خشک فاصلشونم زیاد بود
چون وابستگی بچه ب شیر مادر بیشتره اینک بتونه ی جایگزین داشته باشه بهتره اینک دخترت شیر خشکو جایگزین شیر خودت کنه کمتر اذیت میشه

اول سینه خودتو بگیر ی مدت بگذره بعد شیر بخر بهش بده تو شیشه جای شیر خشک

هر کدوم. وابسته. تره. اول اونو بگیر. که. بهش. زیاد سخت نگذره. بعد اون یکی.

فعلا گرمه هوا بزار خنک شه

به نظرم اول شیر خودت رو باید بگیری بعد شیرخشک ، بعدش هم که شیرخشک تا۲ سالگی خورد شیر گاو میریزی تو شیشه

سوال های مرتبط