خانما ۳۷.۵ یا ۳۷.۶ تب حساب میشه
دما زیر بغل.

۴ پاسخ

همش چک کن بالا نره .بازم الان یکم دست و پاهاش تو اب ولرم بزار .لباس زیاد تنش نباشه

۳۷٫۵ به بالا تبه

بله چون نیمم باید اضاف کنی

زیر بغل باید نیم درجه اضافه کنی
نه ۳۸.۵ به بالا تب محسوب میشه

سوال های مرتبط

مامان نویان وکایان🩵 مامان نویان وکایان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین وهایلین مامان ماهلین وهایلین ۱ سالگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱ سالگی