سروا هم هفته پیش ۵ روز تب بالا داشت و فقط با شیاف کنترل میشد ، حتی تا ۳۹ونیم هم رفت،چند بار بردیم دکتر و بیمارستان گفتن نه چرکی تو گوش و گلوشه نه عفونتی داره ، روز ششم بدنش پاچید بردمش پیش متخصص خودش گفت تب روزوئلا بوده ک از شدت تب بالا بدنش پاچیده ، هیچ علائمی هم از سرماخوردگی نداشت فقط تبش بالا بود و بی اشتها شده بود
احتمالا ویروسی باشه چون دختر منم اون هفته دو سه شب بدون علامت تا صبح تب میکرد دکتر گفت ویروسیه
شاید برای دندون در اوردنه!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.