خانوما کسایی ک فانلینگ بودید با استراحت بسته میشه؟؟؟ یا همونجوری میمونه؟؟؟؟

۶ پاسخ

منم از هفته ۲۴ فانلیگم ۳ میل ولی سرکلاژم استراحت کردم فقط بیشتر نشه وگرنه بسته نمیشه

استراحت مطلق بودم تا۲۸هفته رعایت کردم بعدش دیگه نتونستم بخوابم بایه بچه مجبورشدم خودم کارای خونه روکنم

من ۲۱ هفته بعلت فانلینگ ۶ در ۴ میل سرکلاژ شدم یا طول سرویکس ۳۲، ۲۶ هفته سونو دادم طول سرویکس ثابت بود فانلینگ ۴در ۲ شده بود ، ۲۷ هفته تو سونو فانلینگم کامل برطرف شده بود و طول سرویکس ۳۲

بسته نمیشه عزیزم فقط‌میشه کنترل کرد

من از سی هفته رسوندم ب ۳۵ همونجوری

من بارداری قبلیم بودم تاآخرم بسته نشدزایمان زود رس شدم۳۴هفته

سوال های مرتبط