والله دختر من شنه کلیه داره بردمش دکتر برایش سنو نوشت فهمیدیم شنه کلیه داره علائمش این گریه خیلی زیاد که با هیچ دارویی آرام نمیشه الاخود دکتر چیزی تجویز کن بعدن دکتر برای دختر من قرص شنه کلیه رو که آب کن تجویز کرده یکی دو ماه بهش میدیم کم بهتر شده ولی هنوزم مونده بعدن اگر جلو کولر یا جلو سرم بخوابونیش بدتر میشه بعدن اصلا کدو حلوایی یا هر نوع کدویه دیگه رو به بچه ندی چون سنگ کلیه اشو تشدید می کن
البته من تجربه ندارم اینجا خوندم
فک کنم ازمایش یا سونو داره..موقع ادرار هم میگن گریه میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.