سلام عزیزم بیمارستان انصاری میری انشالله؟
بسلامتی ایشالله لطفاً ماهم دعا کن برسیم به هفتهی های شما وبگیم فردا زایمانمونه
انشالله
آره کی زایمان کنی
آره درد داشتم طبیعی
اصلان استرس ندارع من آدم ترسو و آستانه دردم خیلی پایینه ولی همش یه روزه به خاطر نینی تحمل کردم خداروشکر همچی هم خوب پیش رفت تو اتاق عمل شوق ذوق دیدن دخترم داشتم دیگه فکر به هیچی نمیکردم
۴ روز پیش زایمان کردم
منی که تا حالا رنگ بیمارستان و زایشگاه رو ندیدم میترسم یکم
منم شنبس هزار فکر دارم
مخصوصا بااینکه دوباره انگار امشب جنگه
من دیروز زایمان کردم
ریلکس ترین بودم
استرس کلا نداشتم😄
بگیر این چند روز فقط بخواب که ۴۸ تا ۷۲ ساعت از بی خوابی نمیدونی رو زمینی یا رو هوا از لحظاتت استفاده کن
چجوزی کمکت کنم عزیزم🙂😂
منم شنبه شدید هم استرس دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.