کمپوت اناناس برا اینک‌ شکمم‌کار کنه خوبه

۱۰ پاسخ

کمپوت گلابی

شربت منیزیم نگیر
لاکسی ژل فقط جوابه
من میریختم تو لیوان یکم
میخوردم بعدشم دو لیوان اب پشتش میخوردم خیلی چواب بود واسه روزای اولم

کمپوت آناناس برای جوش خوردن زخم و بخیه تون خوبه اما مقدار کم و روز درمیون نهایتا استفاده کنید که چون گرمه باعث زردی نوزاد تون نشه

کمپوت انجیر بخور کلا یکسره میشی
شربت آلومنیوم ام جی هم میشه

فقط کمپوت انجیر
برند سحر خیلی خوشمزه بعد خوشاب
اصلا شانی نخر ترشه

شربت معده ملین خیلی خوبه ،یه داروی سنتی هست اسمش شکر سور مثل یه حلوای شکری عطاری ها دارن اندازه نصف قاشق مربا خوری ک ازش مثل ابنبات بزاری تو دهنت تا اب بشه یا قورت بدی معدتو رون میکنه

کمپوت انجیر

خودش برای زخمت آب کمپوتش برای اینکه شکمت کارکنه عالیه

شیاف از بیمارستان بگیر

گلابی و انجیر

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم🤰 مامان گل پسرم🤰 ۴ ماهگی
مامان آقا آرتین👼🏻💙 مامان آقا آرتین👼🏻💙 ۱۰ ماهگی
مامان یسنا مامان یسنا ۱۴ ماهگی
مامان آیهان کوچولو 🥰 مامان آیهان کوچولو 🥰 ۱۲ ماهگی