۷ پاسخ

حالا معاینه تحریکی نشدی
درد اصلی اینه 🫠

قابل توصیف نیست اصلا

اونایی که درد معاینه ندارن فکرکنم معمولا دهانه رحم و دیواره ها رحمشون منعطف و نرم تره.منم تو معاینه خیلییی درد داشتم اشکم دراومد و موقع نزدیکی هم همیشه اولش خیلی درد دارم.حس میکنم دیواره رحم یا واژنمون ضخیمه که اینطوره

من سزارین بودم
اما چند روز قبل عمل یبار معاینه شدم،ب جرعت میگم کلللل درد عملم اندازه معاینه هه نبود
لنتی مردمو زنده شدم

شاید استرس داشتی خودتو سفت گرفتی حین معاینه

خیلی فرق دارن عزيزم

سلام گلم گروه زدم برای خانما کرجی کنار هم باشیم و از تجربه ها هم برا بچها استفاده کنیم و‌دور هم دوست باشیم ممنون میشم بیا🙏🏼🌸
@hod_80_70

سوال های مرتبط

مامان نیلا🩷 مامان نیلا🩷 ۷ ماهگی
مامان دیانا🩷رادین🩵 مامان دیانا🩷رادین🩵 ۸ ماهگی