خانما معاینه دهانه رحم درد داره؟؟؟اگه آره چقدر؟

۶ پاسخ

من الان از معاینه اومدم . فقط شل کن و دم و باز دم عمیق داشته باش

شل کنی نکنی یکم درد داره طوری ک من جیغ زدم🙁

درد ک داره ولی قابل تحمله چند ثانیه طول میکشه

درد وحشتناک و زیادی نیست نترس عزیزم

قابل تحمل
اگه خودتو شل بگیری که خیلی راحت تر

نه عزیزم فقط خودتو شل کن ونترس

سوال های مرتبط

مامان 🌸پناه   🎀🦋 مامان 🌸پناه 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد