۶ پاسخ

اول سونو بده بعدم شیاف

بزو بیمارستان

نه عزیزم چیزی نیست استرس نداشته باش از دکتر خودت وقت بگیر یا اگه تلفنش داری باهاش تماس بگیر راهنمایی کنه عزیزم

آسپرین مصرف می‌کنی ؟

نه آن شاالله.اما برو بیمارستان

برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد