۵ پاسخ

دختر منم از ۲۰روزگیش تا هفته پیش هر ۷روز پی پی میکرد ولی الان خداروشکر خوب شده و روز در میون یا هر روز شده

ببین شربت سگانوز بهش بده عالی.

اگه شیر خودتو میخوره مشکلی نیست

دکتر به دخترمن قطره بی بی کر داد

سلام
میگذره پسرم من اول این جوری بود ولی الان درست شده
جای نگرانی نیست

سوال های مرتبط