مامانا من دیوانه شدم همش توهم نشتی کیسه اب دارم نمیدونم چه کنم

۴ پاسخ

مثل من فوبیا داری😃

کیسه آب نیس ترشحه ک طبیعیه

به هر چیزی فکر کنی برات اتفاق میوفته پس بهش فکر نکن

اگر فکر میکنی داری عزیزم برو دکتر یا بیمارستان چک بشی
اما اگر استرسشو فقط داری و علائمی نداری هر وقت این فکر اومد سراغت به این جمله فکرتو محکم کن
گر نگه دار من آنست که من می‌دانم
شیشه را در بغل سنگ نگه می‌دارد
خوش داده خودشم مراقبمونه

سوال های مرتبط

مامان شکوفه گیلاس مامان شکوفه گیلاس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آوین✨️🍼🎀 مامان آوین✨️🍼🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری