مامانا برای اسهال چی بدم به دخترم دارو

۴ پاسخ

کیدی لاکت ، شربت زینک هر ۱۲ ساعت ۵ سیسی ،کپسول یوموگی پودرش هر ۸ ساعت قطره کدی لاکت حذف تمام پروتیین گاوی و لبنیات

پودر کیدی لاکت یه ساشه کامل بریز تو شیر یا ماست

کپسول پروکید اگه داری بریز تو ماست یا آبمیوه بده بهش

پودر کدی لاکت خوبه

کلگ کن تو ماست بده

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی