نه والله من تهرانپارس هستم قطره آد هم بزور میدم میگه برامون نیومده یا اومد تموم شد
جالب این جاست که همیشه هم خلوت
من نوزاد زیادی این منطقه ندیدم توبهداشت تاحالا
خیلی تلخه دخترمنکه رفلاکس هم داشت اینو دوماهگی دادم وحشتناک پاشید بیرون داشت خفه میشد پاراکید خریدم
میگم کجای اصفهانی بیام همون طرفا🫤😂😂😂
خوبه بهداشت شما میده از ما آ د هم نداد هیچی نمیده 🙄
من هیچوقت از بهداشت نمیگیریم چیزی به درد نخورن
چرا باید استامینوفن داد؟
به پسر منم میدادنمیخورد تلخ بود
من پاراکید میدادم
چ بهداشت شما با کلاسه مال ما فقد اد مید بمن کلن یبار دادن
بهداشت مگه استامینوفن هم میده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.