۵ پاسخ

استین کوتاه شب روز جلو کولر

با کولر میتونی دمای خونه رو روی یه عدد ثابت تنظیم کنی از پنکه بهتره بنظرم البته ماخودمون هنوز روشن نکردیم
ولی بعد حمام روشن نکن
بچه رو دو هوا نکن سعی کن دمای همه اتاقا به یه اندازه باشه
و جلوی باد مستقیم کولر نزار
همینا رو رعایت کنی هیچی نمیشه

تو تابستون بدبخت گرما نده

کولر میزنم گرما دخترمم با آستین کوتاه و راحت تر و بهتر توی خنکی میخوابه

من از اول گرمی هوا کولر روشنه دخترم با تیشرت و شرت
مطمئن باش گرما بیشتر اذیت و مریضش می‌کنه تا این ک کولر روشن باشه
تو یه قسمت از خونه بخابونش ک باد کولر مستقیم بهش نخوره
صورت و پشت گردنش هم چک کن هر موقع سرد بود بدون سردشه

سوال های مرتبط