اره میریم تو اتاق یه پتو مسافرتی هم انداختم رو گهوارش که باد زیاد بهش نخوره
اره ولی روی ۲۴ پرتاب بادشم کم میکنیم
اره خیلی گرماییه
همش بادی تنشه و با باد خنک کولر عشق میکنه
منو سام تنها باشیم روشن نمیکنم چون سریع دستو پاش یخ میشه ولی شوهرم باشه روشن میکنه خیلی گرماییه
اره مگ میشه روشننکنیم هم خودمون هم از گرممیمیریم بندر بشدت گرم
ولی ت اتاق میخوابیم روزا هم اگ بیارمش ت پذیرایی دور کولر میبرم بالا پتو میدم روش سردش نشه
بله
ولی رو ۲۵/۲۶ درجه
اصن بخاطر نی نی روشن میکنم که گرمش نشه
اره روبه روی کولر با تاپ و شورت کیف میکنه😂😂😂دائم روشنه گرمش بشه انقد نق میزنه تا روشن کنیم
ما هنوز شوفاژامون روشنه تازه دو روزه سرد تر هم شده من تا ته باز کردم شوفاژو
اره ولی زود خاموش میکنن
بله عاشق هواي خنكه😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.