دارم دیوونه میشم دیگه سینمو نمیگیرههههه هرکاری میکنم

۹ پاسخ

سلام قلبم خوبی دردت
نوک سینه ات رو با روغن زیتون چرب کن ماساژ بده بعد اون خاله قهوه‌ای رنگ رو بیشترش رو بزار دهنش که میک بزنه
بنظر من برو بیمارستان همون زایشگاه بهت کمک می‌کنن آیلار
بچه الان باچی سیر میشه ؟؟؟

منم فکر میکردم نمیگیره تا اینکه فهمیدم من بلد نیستم شیر بدم برو بهت اموزش بدن

اصلا ناامید نشو و صبور باش
همه همین بودیم
من تا ۷ روز نمی‌گرفت و با گریه میخورد و دو ساعت طول میکشید که دیگه من خودمم گریه میکردم
میگیره مطمئن باش

سلام عزیزم شما اسم دخترتون آلاء گذاشتین

بچه تو خواب بهتر می مکه وقتی خوابه سینه تو بذار توی دهنش

بابا تازه ۵ روزشه الان که انتخاب نمیکنه سینه بخوره یا شیشه حداقل تا دوماه میتونی دوباره برگردونیش
احتمالا سخته براش بلد میست سینه بگیره
میتونی بری بیمارستان بخش شیر بهت یاد بدن اگه بلد نیستی
وقتی که خیلی گشنشه امتحان کن

احتمالا فکش هنوز قدرت مکیدن نداره
باز ادامه بده نا امید نشو

نترس تلاش کن ارامش داشته باش از رابط استفاده کن

شیرتوبدوش باشیشه بده ببین میخوره

سوال های مرتبط