۶ پاسخ

اگه غذا بیشتر بهش میدی کمش کن
بذار بیشتر شیر بخوره مثلا یکی دو وعده غذا بده حجم کم
بچها غذاخور که میشن وزنشون کم میشه یا اضافه نمیکنن

عزیزم وزن گیری پسر منم کم بود کم ترم شده
ولی خب غذا و شیر کم میخوره از اونطرف تحرکشم زیاد شده
تو این سن فک نکنم خوب وزن بگیرن

اینکه استپ وزنی شد اونم ۲ماه خوب نیس
با دکتر مشورت کن

دقیقا پسر منم ۵ماهگی ۸۷۰۰بود از اون موقع تا حالا کلا یک کیلو اضافه کرده🤦🏻‍♀️

وزنش خیلی خوبه

احتمالا مال دندونشه غرغرو بودنش

سوال های مرتبط

مامان 💙ariyan💙 مامان 💙ariyan💙 ۱ سالگی