۴ پاسخ

احتمال زیاد تنبلی داری باید سونو بشی

آزمایش بده تاحالا تاخیری داشتی

شاید فک کنم تازه میخواد جنین شکل بگیره

عزیزم من ماه قبل تاخیر خوردم 13 روز منفی بودم بعد پریود شدم 2 روز نیم من که همش 5 روزه بود ولی ایندفعه 2 روز نیم شد این ماه علائم داشتم بیبی زدم پیروز اون هفته منفی بود امروز زدم هاله داشت یکم پرنگ تاپیک قبلم هست

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آراد 🩵 مامان آراد 🩵 روزهای ابتدایی تولد
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان کیاشا🩵 مامان کیاشا🩵 قصد بارداری
بدون نام بدون نام قصد بارداری
شاهان شاهان قصد بارداری
مامان فسقلی🥺🤍💙 مامان فسقلی🥺🤍💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
آرام آرام قصد بارداری
آرام آرام قصد بارداری