احتمال زیاد تنبلی داری باید سونو بشی
آزمایش بده تاحالا تاخیری داشتی
شاید فک کنم تازه میخواد جنین شکل بگیره
عزیزم من ماه قبل تاخیر خوردم 13 روز منفی بودم بعد پریود شدم 2 روز نیم من که همش 5 روزه بود ولی ایندفعه 2 روز نیم شد این ماه علائم داشتم بیبی زدم پیروز اون هفته منفی بود امروز زدم هاله داشت یکم پرنگ تاپیک قبلم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.