۷ پاسخ

ولی بیمارستان میگفتن از روز اول تا ده روزگی حتما ببند شما چرا دیر میخوای ببندی ؟

عزیزم این ک نمیشه گن مخصوص بعد زایمان بگیر طبی هس

من گن طبی بستم مدل چسبی راحت تره اذیت نمیشی

من که از ده روزگی بستم ازینا زیاد تغییری نکرد

من اینو دارم
اذیت میشی یه گن چسبی راحت بگیر که خم‌و راست میشی اذیتت نکنه
البته من که نبستم اصلا

سلام برای من ک از این گن طبی پزشکی هاست

نه بخیه هات باز میشه اصلا گن نزن

سوال های مرتبط

مامان ...🩵 و 🩵 ... مامان ...🩵 و 🩵 ... ۴ ماهگی
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی