خانما که سزارینی هستین آخر سونو چند هفتگی دادین؟

۵ پاسخ

من بارداری قبلم ۳۶ هفته.چون سونو رشد نچرخیده بود باید باز سونو میدادم.

من اخری رو دیروز دادم

من آخری رو ۲۹ هفته دادم ،بیوفیزیکال.

36هفتگی باید آخرین سونو رو بدم

از اول بارداری هر دو هفته سنو دادم از هفته ۳۰ ب بعد هر هفته

سوال های مرتبط