۸ پاسخ

من هجده هفته رفتم آنومالی گفت کمه 186گرم بود تقویتی داد و آاس آ رو دوتا کرد و آنوکسا شش هزار میزنم
دیگ سپردم به خدا 😭😭

لیدی میل بخور ،عالی عالی میشه

یه مقدار اره کمه
مواد غذایی ک روی وزن بچه تاثیر میزاره بیشتر بخور مثل تخم مرغ ابپز به بچه وزن میده اما به خودت نه یا تخم بلدرچین اینا..

عصاره گوشت تو شیشه بگیر بخور

اره پایین

وزنش ولی انقدری کم نیست، چرا گفته؟😐

چیزایی بخور که فقط برای رشد و وزن گیری بچه خوبه مثل بادام درختی و تخم مرغ آب‌پز و حلیم و آبگوشت

منم همین مشکل دارم ۲۱ هفته و ۳ روز ۳۵۰ بود دکتر گفت کمه برام سنو داپلر نوشت گفت برم پیش متخصص جنین شناسی خیلی استرس دارم نمیدونم چی بشه😔شریان سمت چپم یکم مقاومت داره و شبی دوتا اسپرین میخورم 🥺خدا خودش بخیر کنه🙏🏻برام دعا کنید

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوقلوها💙 مامان دوقلوها💙 هفته سی‌وپنجم بارداری