۸ پاسخ

منکه یکی هست اینجوریم 🤣🥴
والا که حق داری عزیزم
انشالله که بسلامتی بگذره

منم همینجوری بودم ۳۴هفته طاقت اوردم

چقد اضافه کردی ؟

چقد سخته درکت میکنم اما خیلی مواظب خدت باش انقباضاتت شروع نشه ک مجبور میشی بچه ها رو برداری..... الان هنو وقت راحتیته. خدتو چرب کن برای مرحله بعدی 😂جرررررررررررررر

گاهی فکر میکنم‌با اینهمه خستگی که دارم رو دوش میکشم بچه بیاد حال می‌مونه برام بهش برسم

وای چقدر درکت میکنم ، من از الان اینجوریم
لگن درد شدید ، شلوار به زور میپوشم تو خواب میخوام جا به جا شم پدرم در میاد ، نمیتونم چهار قدم راه برم ، همین الان معدم انقد سنگین شده داره میترکه ، خیلی سخته همه چی

آخی عزیز دلم
خدا بزرگه انشالله تموم میشه جوجه هاتو سالم بغل میگیری

والا حقداری من یدونه دارمو وضعم خرابه

سوال های مرتبط