۴ پاسخ

رفته به سمت پرکاری، دوز دارو فک کنم همون یدونه ۵۰ هر روز کافی باشه

خواهرشوهر منم برداشته تیروئیدشو ولی بعداز ۱۵سال خودش در اورده دوباره والان تیروئیدش خوب شده😐

قبل بارداری چقدر قرص میخوردی ؟ فکر کنم روزی یکی زیادته.احتمالا قرص رو کم کنه

فکر میکنم دوز داروتو تغییر میدن تا نرمال شه

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی