بالاخره منم برای پسرم گرفتم ☺️

تصویر
۱۳ پاسخ

این مدل برای یک سالگی به بعد عالیه

وای من برا پسر بزرگم گرفته بودم .۱۸۰۰ حاجی آباد رنگ آبی
کاش نمیفروختم🥴

مبارکش باشه عزیزم

پیج یا آدرسشو داری عزیزم؟

مبارکش باشه.خوب و کاربردی 👌

تاشو هستن عزیزم؟

مبارکش باشه اجی با دل خوش استفاده کنه❤️

چند خریدی و مدل و برندش چیه ؟؟

ای جانم انشا... بسلامتی
منم میخوام بخرم ولی فعلا با کالسکه میریم جلو یکم به تعادل برسه

مبارک باشه😍

شیما جون منم میخام واس پسرم کادو تولد بگیرم ولی پسرم تو کالسکه نمیشینه همش گریه ک بیاد بغلم بنظرت اینو بگیرم ام‌آن داره بشینه🤷‍♀️

خخ بسلامتی مبارکه❤️

مبارک وجودش.چن گرفتی عزیزم؟از چن ماهگی قابل استفادس

سوال های مرتبط

مامان رقیه مامان رقیه ۱۲ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱ سالگی
مامان مامان‌🍓 لیام🍓 مامان مامان‌🍓 لیام🍓 ۱۰ ماهگی
مامان هیرا🫀 مامان هیرا🫀 ۸ ماهگی
مامان یاسین جوجه مامان یاسین جوجه ۱۱ ماهگی
مامان آرمین مامان آرمین هفته بیست‌ونهم بارداری