خانما با توجه به تایپیک قبلی بهم گفت برم زایشگاه یعنی مشکلیه؟

۲ پاسخ

نه عزیزم میری ازت تست آمینوشور میگیرن اگه مثبت باشه که کمک میکنن جلوی نشتی بگیرن اگرم منفی باشه مرخص میشی. درکل ترس نداره برو

ن عزیزم اذت تست میگیرن ببینن کیسه آبت خدایی نکرده نشتی دار یا ن . و نوار قلب بچم میگیرن

سوال های مرتبط

مامان دوگل دختر🩷🎀 مامان دوگل دختر🩷🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرتا،♥️🩵 مامان آرتا،♥️🩵 ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا فرشته مامان دوتا فرشته ۹ ماهگی