خانما کسی قرص متیل آرگونین مصرف کرده؟ چندساعتیه؟

۴ پاسخ

منم خوردم انگار شکم آدم میره رو ویبره

هر ۸ ساعت منظم هم باید استفاده بشه

هر 8 ساعت عزیزم

من اصلا خونریزی ندارم دکترداده بخورم برای دفع بقایا ولی نگفت چندساعتی
این قرص به خونریزی میندازه؟؟

سوال های مرتبط

مامان زیتون
💙💟💜 مامان زیتون 💙💟💜 هفته نوزدهم بارداری
مامان ضحی و تو دلی مامان ضحی و تو دلی هفته بیستم بارداری