میگم آنومالی میتونه خطا کند اشتب جنسیت رو بگه

۱۱ پاسخ

صد درد صده

نه اصلا

سلام میگم سرویکسم ۱۸هفته ۳۵بود خوبه ؟

جنسیتو چی گف مگه؟؟؟؟

نه اصلا

ن اشتباه نمیکنه اصلا

ن عزیزم چون بچه کاملا بزرگ شده و جنسیتش صد در صده البته بعضی سونوگرافی ها ک خیلی خیلی کم پیش میاد دقیق نیستن و تازه کار

نبابا

نه بابا

جنسیت رو چی گفت بهت

انومالی دیگه دقیقه

سوال های مرتبط

مامان 💙💙🩷🩷 مامان 💙💙🩷🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گیسو، آیسو مامان گیسو، آیسو هفته بیست‌وهفتم بارداری