انومالی ممکنه جنسیت رو اشتباه بگه؟

۹ پاسخ

گاهی بله!همه چیز در دنیای پزشکی درصدی خطا داره و نمیشه قطعی گفت که صد درصد جواب فلان سونو و آزمایش صحیح هست

اگ گفته پسر که پسره ولی دخترا زیاد پسر شدن 🙃🙃

به من گفت پسره شوشولشم دیدم😂
انومالی خطا نداره بنظرم

آره شاید باشه زیاد دیدم دور اطرافم منم یک باز دیگه برا جسنیت میرم تا مطمین بشم

نه دیگه تو آنومالی رشد کرده قشنگ

اصلا خودتم ببینی مشخص میشه جنسیت من دیروز دکتر داشت چک میکرد خودم زودتر دیدم دختره

واسه دوستمم گفت دختره ولی سونو بعدیش رفت گفت پسره

نه عزیزم آنومالی محاله اشتباه بگه چون آلت تناسلی بچه بزرگ شده تو انومالی و‌کاملا مشخصه

کمتر پیش میاد چون دیگه قابل دیدنه

سوال های مرتبط

مامان نازنین مامان نازنین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گیسو، آیسو مامان گیسو، آیسو هفته بیست‌وهفتم بارداری