مامانا ممکنه سونو آنومالی جنسیت و اشتباه بگه

۴ پاسخ

قاعدتا نه...توی آنومالی دیگه دقیق عه چون همه چیز تشکیل شده
ولی همسایه‌ی ما جای غیر معتبر رفته بود آنومالی رو..گفته بودن دختره..ولی تو سونوی رشد ۳۰ هفته ک رفته بود گفته بودن کی گفته دختره و پسره بچه..
بالاخره یه درصد خطایی داره همه چیز..اما اگه جای معتبر و حرفه ای بری نه اصلا

والا من تا سونو کرد قشنگ دیدم شومبولشو تو انومالی قلبشم میدونستم جنسیت چیه قشنگ واضح عکس یین پاشو داد و خودشم نشونم داد

ن
پیش کی رفتی انومالی ابادان؟

نه دیگه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گیسو، آیسو مامان گیسو، آیسو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری