قاعدتا نه...توی آنومالی دیگه دقیق عه چون همه چیز تشکیل شده
ولی همسایهی ما جای غیر معتبر رفته بود آنومالی رو..گفته بودن دختره..ولی تو سونوی رشد ۳۰ هفته ک رفته بود گفته بودن کی گفته دختره و پسره بچه..
بالاخره یه درصد خطایی داره همه چیز..اما اگه جای معتبر و حرفه ای بری نه اصلا
والا من تا سونو کرد قشنگ دیدم شومبولشو تو انومالی قلبشم میدونستم جنسیت چیه قشنگ واضح عکس یین پاشو داد و خودشم نشونم داد
ن
پیش کی رفتی انومالی ابادان؟
نه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.