امکان داره سونو انومالی جنسیت رو اشتباه بگه؟

۹ پاسخ

خیلی کم ۱درصددد

ن دیگه راست میگه منا که گفت دختره همونم شد

والا برا من ک اشتباه گف چون پاهای بچم بسته بود اما درصدش خیلی کمه

فکر نکنم

عزیزم دومی هم دختره؟

خیلی کم

بعید بدونم ، چون از ۱۶ هفته به بعد سونو عادی هم بری ، راحت جنسیتو میگن

اگه جای خوبی نرفته باشی ممکنه

اره پیش میاد ولی پزشک ماهر بری نه

سوال های مرتبط

مامان نازنین مامان نازنین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری