۴ پاسخ

پسر منم فاویسم داره تو نوزادیش یکبار تشنج کرد بعد از واکسن دو ماهگی نمیدونم یا چهار ماهگی بود 🥲خیلی استرس کشیدم اما دیگه هیچوقت خداروشکر اینطور نشد

الهی چیزی نمیشه نگران نباش

تا کی باید بخوره قرصو؟؟

اشکال ندارد عزیزم اینقدر سخت نگیر به خودت
انشالا چیزی نمیشه

سوال های مرتبط