استرس گرفتم بچه ها این ازمایش مشکلی داره؟؟؟؟؟

تصویر
۱۷ پاسخ

لقاح دیر گرفته

خب خوبه دیگه بزار دو سه روز دیگه دوباره تکرار کن ببین دو برابر میشه دیگه اگه دیدی خیالت راحت راحت باشه

چه مشکلی عزیزم؟
مثبته
فقط باید آزمایش تیتر بتا میدی عدد دقیق مشخص میشد.
شما آزمایش بتا دادی

ترس نداره که آزمایش بتا فقط میگه مثبت یا منفی ولی تیتر بتا بهتون میگه که بچتون چند وقتشه

خوش ب حالت🥺
من دیروز موعدم بود نشدم دیگه رفتم ازمایش عددش ۱۲ بود
گفتن باید ده روز دیگه باید تکرار بشه ب نظرتون بالا میره؟
سه تا بی بی چکام مثبت شدن

متوجه شدی دخمل؟

نه مثبته
فقط چون بتا معمولی دادی فقط زده از25 بیشتره

مثبته مبارکه

نه عزیزم مبارکت باشه فقط خیلی زود رفتی پایینه

عزیزم مثبت ولی بعد ۴۸ ساعت تیتر بتا بدین نه بتا تیتر بتا عدد دقیق بهتون میده

مشکل نداره که در هر صورت باید بعد ۴۸ ساعت تکرار شه منم امروز دومین بتا رو‌ امروز آز دادم بعد ۴۸ ساعت تکرار کردم چون بری پیش دکترت میگه تکرار کن

نه چ مشکلی فقط عدد دقیق نزده که بتات چند هست ولی مثبتی

سلام نه عزیزم مثبته مبارکه

این ازمایش بتا بیشتر از ۲۵ مثبت

مثبتههههههه

بارداری دیگه چه مشکلی

مثبته

سوال های مرتبط

مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم هفته هشتم بارداری
مامان لوبیا خانم مامان لوبیا خانم هفته سی‌ام بارداری
مامان زندگی مادر مامان زندگی مادر هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری