۱۴ پاسخ

خیلی کم شده

من میل به خوردن دارم ولی نمیتونم بخورم
یه قاشق میخورم حس سیر شدن و خفگی دارم

منم همینم کلا ۵کیلو و نیم زیادکردم

اره منم

آره منم سونو هم گفت وزن بچت کمه

طبیعیه
باید تعداد وعده ها رو زیاد کنی با حجم کمتر

من که فعلا اشتهام همونه ولی دیابت دستو بالمو بسته🥲

ماه هشت کلا سخته

من از ماه هفت اینطوری شدم

اره گلم معده کوچک شده البته با بزرگ شدن بچه ...کم بخور ولی زودبه زود بخور

آره منم

فشارمیاددیگ بخاطرهمین

مشکل منم همینه وزنم دوماهه تکون نخورده

اره منم

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری